1 Ağustos 2010 Pazar

mini tatil bölüm-1........

evet minik miniminnacık bi tatil yaptık geldik...3 günlük bir kıyıköy gezimiz oldu.....

kıyıköy girişinde sizi bu dükkan karşılıyor...ama çok espirili olmuş...baksanıza bir numara ama bir tane çiçek yok :))

şirin bir pansiyonda kaldık..denizi oldukça dalgalı..... zaten denize girmek için gitmemiştik...tatil anlayışım, illaki deniz olmalı değil...zaten köyden sık sık denize girmeyin uyarısı yapıldı...döndüğümüz günde 2 kişi kıyıköyde boğulmuş :( üzüldük tabii..Allah rahmet eylesin..

kıyıköyü gezdik, bol bol fotoğraf çektim...doğayla bütünleştik..neyse ki eşimde aynı ben gibi...bu yüzden çok seviyoruz birbirimizi...tabi oğlumda bizimleydi her zaman her yerde...kendini daha fazla hissettiriyo artık :)) Allah ım nasıl güzel duygular bunlar...Allah bozmasın kem gözlerden korusun...


biz kıyıköyün, kıyısından çok köyünü gezdik :) ilk 2 gün kıyıköy ve civarını gezdik küçük bir yer zaten, sahilleri olduğu için biraz hareketli..nüfusun çoğunu yaşlı amcalar ve teyzeler oluşturuyo....

sonra vize ye gittik..(kırklarelinin bir ilçesi, kıyıköye 30 km uzaklıkta) vize kalesini gördük...bir daha vizeye gider miyim ömrümde bilmem...gitmişken gezdik işte...bol fotoğraflı bir gezi oldu...yazı da bol fotoğraflı olsun istiyorum...



dalgalı kıyıköy sahili





ama koyları çok güzel...


kıyıköyden manzaralar...o kadar çok eski ev var ki...hepsi de yıkılmaya yüz tutmuş...kimisinde oturanlar bile varmış...tarihi çok eskiye dayanıyormuş buraların...taaa bizans döneminden eserler var...



tabii benim de bu eski yapılara karşı ayrı bir hayranlığım var..bol bol fotoğraf çektim...bunlarda kıyıköy ün bilinmeyen fotoğrafları işte...kıyıköyü hep sahil köyü diye duymuştum ama madalyonun öteki yüzü de bu...ben çok sevdim açıkcası...



sarmaşıklar sarmış evin bir tarafını...






ben, oğlum ve biricik eşim o kadar çok memnun kaldık ki bu geziden...dinlenmiş bir şekilde döndük evimize çok şükür...tabii oğlum da karnımda gezdi bu arada :) inşallah doğunca yanımızda gezecek...

kıyıköy den çıktık yola tekrar..burası pabuçdere barajı...büyük bir baraj. doğası güzel, havası güzel...yolları biraz bozuk o kadar..arabayla giderken oldukça yavaş gitmek gerekiyo...








bu da size, barajdan böğürtlen ikramımız :))



bunlarda kıyıköy ün diğer sakinleri :) çok seviyorum yaa doğayı ve içinde barındırdıklarını...yaratılanı severim yaradandan ötürü......!!!



sizce bu nedir???

mini tatilin birinci bölümünü bitiriyorum şimdilik...ikinci bölüm hazır olunca hemen yayınlayacağım...
sağlıcakla kalın.....


11 yorum:

  1. Bloguma hoşgeldin turuncu yorumun için teşekkür ederim bende 6,5 aylık hamileyim bir oğlum olacak benimde senide kutluyorum allah gönlüne göre versin

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim...Allah sağlıkla kucağıma almamı nasip etsin...sana da kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Allah nazarlardan esirgesin sizi.. Bayıldım bayıldım bu güzel fotoğraflara... Gitmiş kadar olduk inan. Yorumun mailime düşünce blogumu açtım ve hemen fotoğraflarını akıcı anlatımınla seğre daldım canım, ellerine yüreğine sağlık, hepsi harikalar.. Bebişinizle nice güzel gezilere tatillere diyelim, Allah hayırlı, sağlıklı bir evlat ve doğum nasip etsin sana. Darısı da tüm bebek bekleyen ve isteyen annelerin başına:) Sevgilerimle, öptüm.

    YanıtlaSil
  4. böğürtlen ikramınız içn teşekkürler, aldım bir tane:)
    tatil dinlenmek demektir bence de, illa ki deniz değil
    şu en sonda ki sarmaşıklı şey ne ola ki?

    YanıtlaSil
  5. sevgili ballı cimcime; ben teşekkür ederim efendim gitmiş kadar olman beni sevindirdi :) dileklerine içten bir amiin diyorum. aynı dilekler senin ve ailen için de geçerli....

    serra; afiyet olsun :) keşke gerçeğini ikram edebilseydim ama sanal alemde ancak bu kadar oluyo :)
    en sondaki fotoya gelince; 2. bölümde onu yayınlicam biraz daha merak :) sevgiler sunuyorum...görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  6. canım fotoğraflar gerçekten çok güzel ellerine sağlık.bu pazar bizde düşünüyorduk kıyıköye gitmeyi. Ama deniz dalgalı deyince üzüldüm şimdi. çünkü tek istediğim ramazan başlamadan denize girmekti..biz zaten çocukla zor gezeriz.::))) hiç giren yokmuydu be nadiyecim..nolur bana girilebilir de:)

    YanıtlaSil
  7. canım benim yaa denize hasret kalmışsın anlaşılan :)) girenler vardı ama çok kalabalık değildi...bence gidin, en azından şansını denersin...olmadı gezer gelirsiniz :))

    YanıtlaSil
  8. gerçekten cok hoş,umarım en yakın zamanda giderim

    YanıtlaSil
  9. şiddetle tavsiye ederim doğası güzel...ama 2 günden fazlası çok gelebilir :))

    YanıtlaSil
  10. Doğa ile içiçe harika bi tatil olmuş, süpper manzaralara şahit olmuşsunuz ne güzel.. Seneye bebişle gezersiniz inşallah..

    YanıtlaSil
  11. sağol dilekcim...inş sağlıkla bi doğsun onu da doğaya salıcam :))

    YanıtlaSil