7 Ağustos 2010 Cumartesi

buyurun mini tatilimiz.. bölüm-2

şimdi efendim gelelim kıyıköy gezimizin 2. bölümüne...

baraj, kıyıköy, inekler derken...devam edelim...

bu fotoğraf ilk bölümün sonunda vardı...merak edenlere...sarmaşıklar elektrik direğini öyle sarmış ki hayran kaldım bu manzaraya...daha önce hiç böylesini görmemiştim. sarmaşık direğe anne şefkati gibi sarılmış :))
görünce dayanamadım ve hemen fotoğrafladım...




bunlarda kıyıköyün diğer sakinleri...insandan çok kedi ve köpek var diyebilirim...tabii sıcaktan hepsi mayışmış durumdalar...yavruları o kadar şirindi ki...nüfus: 1 anne 5 yavru :))


kıyıköyde Aya Nikola manastırı...ben hiç duymamıştım...daha önce de duyan var mı bilemiyorum....kayalara oyulmak suretiyle yapılmış..(m.s. 527-565) alt katı kiliseymiş ama şimdi sadece bu gördüğünüz yerler kalmış...çok güzel bir yapı...taaa o zamanlarda nasıl yapılmış dedirtiyo insana....

manastırın içinden bir görüntü...dışarısı çok sıcaktı ama manastırın içi gayet serindi :))




içerisi biraz karanlık ve ürkütücü...ama çok güzel...


babamız poz veriyo :))

sonra birazdeniz bisikletine bindik..çok keyifli oldu bizim için...burası pabuçdere...




pabuçdereden bir manzara...








burası da vize den kale kalıntıları...15 y.y. bizanslılardan kalmış....(vize-kırklareli nin bir ilçesi kıyıköye yarım saat uzaklıkta) gelmişken vize yi de görelim dedik bir daha ömrümde vize ye gider miyim bilmem...gördük iyi de oldu...gezdik işte...









hala ayakta kalabilmiş olanları insanı etkitiliyo gerçekten...düşünsenize kim bilir kimler vardı buralarda??...







bu da zamanında kiliseymiş şimdi cami olmuş...mimarisi çok güzel ben çok beğendim...


caminin içinden bir görüntü.... tadilat vardı içerde....zaten pencerelerine ve duvardaki figürlerine bakarsınız önceden kilise olduğu açıkca görülüyor...

ve Kenan amca..... vize den ayrılırken fotoğrafını çekebilir iyim dedim tabii dedi sağolsun...vize den selam getirdim size :))


yani gördüğünüz gibi kıyıköy gezimiz sadece kıyıköyle kalmadı...çok verimli oldu...ben oğlum ve babası çok lezzet aldık bu minik tatilden...darısı artık oğlumuz doğunca inşallah...


bu da benden size gelsin...çiçek gibi güzel günler geçirin inşallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder