29 Ağustos 2010 Pazar

4 boyutlu usg...

oğlum benim,, dün 4 boyutlu usg den gördük seni...o ne güzellik Allah ım....sen ancak mucize olabilirsin başka tarif bulamıyorum senin için....gülümsedin bize, elini kaldırdın...hiç bitsin istemedim hep seni izlemek istedim...ama doğmanı bekliyoruz büyük bir sabırla...doğunca hep izlerim seni....
evet 4 boyutlu usg yaptırdım herkese de tavsiye ederim...(biraz pahalıca ama olsun değdi) biz biraz geç kaldık 32. haftam dayım...dr um dediki 26-27. haftalar daha uygun oluyor...olsun yine de güzel görüntüler aldık...en azından hatıra kalacak hepsi...oğlum büyümüş 1.760 gr olmuş...boyu uzamış...bize gülümser olmuş...galiba yavaş yavaş dış dünyaya hazır hale geliyor...Allah ım sen ne büyüksün...senin hikmetine sual olmaz....

2 yorum:

  1. Maşallah kuzuya..
    O görüntü aynen doğduğu haline benziyor şekerim..
    Ben Beril'i hala uyurken o gördüğümüz haline benzetirim..
    Yanılmıyorsam 28 haftalıkken bakılmıştı bizimkine de..

    YanıtlaSil
  2. ayy evet bende öyle merak ediyorum ki...doğunca da eminim çok güzel oluyolardır...Allah ım bahtları da güzel olsun inşallah...

    YanıtlaSil