23 Temmuz 2010 Cuma

bende burdayım..yani bizde :)))

ama nerden başlasam nasıl anlatsam...bu aralar gündemim oldukça yoğundu...ama çok şükür bu yoğunluğa rağmen oğlum beni hiç yormadı hiç üzmedi maşallah...içimde uslu uslu duruyo..bakalım doğduktan sonra nasıl olur onu doğumdan sonra görüşelim :))

(şimdi 27 haftalık yaklaşık 1 kg ulaşmıştır herhalde en son 2 hafta önce 850 gr dı..kontrolümüz 2 hafta sonra...)
bu aralar gelenimiz gidenimiz hiç eksik olmadı...(Allah eksikliklerini göstermesin) amcamlar geldi...sonra memleketten annemlerin çok sevdiği aile dostumuzun kızı evlendi...düğün sahiplerini ağırladık 2 gün....iş-güç desem cabası...durmak yok izin haftaya inşallah 5 günlük de olsa...tatil hayali kuruyorum kısa da olsa...haftaya kıyıköye gitmeyi düşünüyoruz...yakın olsun istedik benim için daha iyi olur diye...bebeksiz son tatilimiz olacak :) sonrası Allah kerim....umuyorum ki güzel geçer...fotoğraf çekmek istiyorum bol bol...oğlumu dinlemek istiyorum en çok da....babası ben ve oğlum....bi de doğa da olunca değmeyin keyfime...onları da dönünce anlatırım...
sıcaklarla aram hiç iyi değil bu aralar...soğuk havanın çaresi var ama sıcağın yok....serin havaları daha bir seviyorum...sonbahar çocuğu olduğum için galiba :))
hem galiba oğlum da bu yüzden sonbahar bebeği olacak...ekimin 20 si gibi aramıza katılacak inşallah...neyse şimdilik anlatacaklarım bunlardı...

haa bu arada oğluşum, senden pek basetmedim bu sefer....ama ben seni çoooooookk seviyorum sende bunu hissediyosun ve hissettiriyosun zaten...bunları yazmam bile senden ötürü canım, kanım, herşeyim benim...


annen ve baban......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder