15 Temmuz 2010 Perşembe

içim kıpır kıpır..

acaba neden??
senden oğlum senden :)) içimde kıpır kıpırsın da ondan... ama o kadar güzel bir duygu ki bu...tarifi çok zor...kıpırdanman, beni tepiklemen ve bunu hissetmemiz...baban da bende çok heycanlanıyoruz seni hissettikçe..baya hareketli bi bebek olacaksın galiba...bizde peşinde koşanlar olarak hayatımıza devam edicez :))...
bayadır yazamadım bloğuma....uzuuuuun zaman oldu...neler oldu bu zamanda??.....

halan, enişten ve kuzenlerin...

halanlar geldi bize...ne iyi ettiler...memnun kaldık, onlar da öyle...gezdik, dolaştık, eğlendik baya...istanbulu gezdirdik biraz onlara,,biraz yürüdük, biraz yorulduk ,,halanın bir sözü damga vurdu gezimize...''yürüdük oturamadık, oturduk kalkamadık'' :)) beni o kadar çok güldürdü ki....sultanahmet gezimizden kaldı bu söz...o gün o kadar çok yürüdük ki...ayaklarımıza kara sular indi resmen...çok yorulduk yani...sonra akşam dönüş yolunda öyle bir trafik vardı ki arbanın içinde 2 saat oturmak zordu gerçekten...işte o muhteşem sözün çıkış noktası da burası :))
seviyorum halanı sağolsun....Allah onların mutluluğunu bozmasın...
sonra neler mi oldu??
sen 26 haftalık oldun, büyüdün...840 gramsın...(maşallah)... benim de kilolarım almış başını gitmiş biraz :) çok değil ama dikkat etmem gerekiyo, dr. um öyle söyledi...ama sen iyisin ya en önemlisi de o...dün kontrolümüz vardı çok şirin görünüyodun...oyuncak bebek gibiydin karnımda :))
ama sen en güzel bebeksin...herkese bebeği çok güzel gelir eminim...sende benim en güzelimsin işte.... artık yarıyı aştık bebeğim... kavuşmamıza çok da uzun bir zaman kalmadı inşallah....
içimde kıpır kıpır olman sona yaklaştığımızı gösteriyo galiba...
Allah ım seni sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmemi nasip etsin....
seni seviyorum....

8 yorum:

  1. ikinci yarı çok daha çabuk geçiyor,emin ol ,oğluna çabuk kavuşman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. hakkaten öyle galiba...çabuk ve güzel geçiyo...Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah... teşekkürler serra...

    YanıtlaSil
  3. Allah maaile saadetinizi bozmasın :)
    maşallah....

    YanıtlaSil
  4. Allahım bebeğini sağlıkla kucaklamayı nasip etsin inşallah, sayılı gün çabuk geçiyo

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler utkunun annesi..size de bol mutlu gülücüklü ömürler :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba. öncelikle bloğunuz ve bebeğiniz hayırlı olsun. sağlıklı bir hamilelik geçirip hayırlısıyla doğum yapmanızı diliyorum. kucağınıza alınca hamilelikteki günlrin hepsi unutuluyormuş. ben şimdi resimlerime baktıkça bu benmiyim diyorum önceki ben şimdiki ben çok farklar oluyor. herşeyiyle çok güzel. allah sağlık huzur nasip etsin. takipteyim artık sizi:)

    YanıtlaSil
  7. çoook teşekkür ederiz defnenin annesi...şimdilik herşey çok güzel gidiyor inş sonu da güzel olur....sağlıkla kalın mutlu huzurlu olun inş...

    YanıtlaSil