2 Haziran 2010 Çarşamba

yardım???

oyy bebeğim benim oğlummmm...artık sana hazırlık yapma vakti geliyo yavaş yavaş...ama yardım almam lazım...ne almalıyım ne almamalıyım??? bunların hepsi kafamda dönüp duruyo...kıyafet, sana kullanacağım malzemeler ne olmalı, nasıl olmalı, ne kadar olmalı,,, falan filan işte...hazırlık bitmez....

bu arada 21. haftadayız, yarıyı geçtik ve seni hissediyorum galiba yavaş yavaş :)) çok güzel ve garip bir duygu...sanki içimde biri var :D

ama güzel tarafı daha çok...seni taşımak, hissetmek,,,,hepsi de çok güzel...yaşamış olanlar bilirler...Allah isteyen herkese yaşatsın inş .....

seninle geçirdiğim her saat, her gün daha özel benim için...herşey senin üzerine,,herşey artık sana dair....hayaller, planlar, gelecek hep seninle....




bak yine duygulandım oğlum....Allah a ne kadar şükretsem az...yetmez...ailem için, eşim için ve senin için......daha fazlasını istemezdim herhalde..ne bir eksik ne bir fazla olsun hayatım...sadece sağlık diliyorum Allah tan ve eksilmeyen iman....bir de sevdiklerimi başımdan eksik etmesin...(amiiin)

sana yazılacak daha çok şey var...hepsi şimdi bitmesin oğlum.....,,

ve bu pazar babalar günü....babanı çoooooookk seviyorum...tekrar tekrar bilsin...sende bi görsen çok seversin ve çok iyi anlaşacaksın babanla eminim....


seni seviyoruz oğlum,,,,,

3 yorum:

  1. ooyy canım benim merak sen.
    ben yardım ederim sana. öyle oluyor başlarda. insan bilemiyor ne alacak, nerden alacak, ne lazım olacak....
    birlikte bakarız inşallah ;)

    YanıtlaSil
  2. sağolasın canım...tabiki bütün tavsiyelerinizi alıcaz yavaş yavaş...siz tecrübelisiniz...
    Allah a emanet...görüşürüz..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil