4 Mayıs 2010 Salı

hamileee...




bebeğim ben öyle güzel bir hamilelik geçiriyorum ki...Allah ım herkese nasip etsin inşallah..baban sağolsun rahatım için ne gerekiyorsa yapıyo :) canım ne isterse alıyo...hep söylerim Allah onu başımdan eksik etmesin diye...bunları niye yazıyorum sen doğduktan sonra bi hatıra kalsın..büyüyünce beraber okuruz... BENCE ne kadar şanslı bir bebek ve benim de ne kadar şanslı bir anne olduğumu bil diye...tabi herkesin hayatı kendine..ama benim hayatımda ne istersem oldu..çok şükür ne bir eksik ne bir fazla tam yani...tekrar söylüyorum ne kadar şükretsem az...inşallah hamileliğim ilk başladığı gibi sorunsuz ve sıkıntısız geçer de seni sağ salim elime alırım...seni o kadar merak ediyorum ki...sadece ben değil baban, ananen, deden, babannen, dayın, halan, teyzelerin ve daha bir çok kişi...kime benzeyeceksin? nasıl bir insan olacaksın?...inşallah sana layık anne baba olabiliriz.....sen de ailene, vatana, millete hayırlı olursun inşallah...Allah ım seni bize, bizi sana bağışlasın....AMİN..

6 yorum:

  1. Canım inşallah kuzunu sağlıkla kucağına al,başladığı gibi güzel devam etsin hamileliğin...

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkür ederiz hande teyzesi :)

    YanıtlaSil
  3. AYYY TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU....ALLAH SAĞLIKLA KUCAĞINIZA ALMAYI NASİP ETSİN :)

    YanıtlaSil
  4. çok sağol bonbon butik..Allah razı olsun..

    YanıtlaSil
  5. canım benim bende burdayım artık.maşallah benim bloğuda hatim etmişsin :)))
    duaların kabul olsun . sağ salim bebişi elinize almayı nasip etsin inş. Allah. bizde miniciği sevelim bol bol kızımcımla

    YanıtlaSil
  6. canım sağolasın...tabi ki senin bloğu inceledim...böyle güzel bi arkadaşım olduğu için şanslıyım :))benim blok daha yeni olduğu için fazla yazım yok...artık olacak inş...
    bebişimiz olsun da bol bol sever mıncıklarız artık :)

    YanıtlaSil