15 Mayıs 2010 Cumartesi

duyduk duymadık demeyin....


canım bebeğim benim dün kontrolümüz vardı. şimdi 16 hafta 4 günlüksün..172 gr sın...veeeee senin yakışıklı bir delikanlı olduğunu öğrendik...bende babanda çok sevindik...evde 2 ye 1 kaldım yani :) sağlıklı bir bebekmişsin..dokrotumuz öyle söyledi..Allah sonuna kadar da öyle sürdürsün inşallah...haberini herkese verdik...artık rengimiz belli oldu yani...MAVİ :)))
((ben karpuzu çok sevdiğim için seninde ilerde böyle olacağını düşündüm ve en uygun fotoğrafın bu olduğunu düşündüm :)))


Mavi Rengin Anlamı : Yumşaklık, sukunet, sonsuzluk ve sinir sistemini yumşatır. İyileştirici, uzlaştırıcı, tedavi edici ve caydırıcı potansiyeli yüksek bir renk.
Gökyüzü, deniz ve uzay gibi mavi, sakin, dinlendirici ve derin bir renktir.Giysilerde kullanıldığında, denge ve uyum olduğu kadar, bir çeşit yaşama sevinci de yayar.




hiç bu yönden bakmamıştım maviye :)) artık bakış açım değişti....en sevdiğim renk mavi...baksana nasıl da güzel görünüyo...insanı dinlendiriyo...
en sevdiğim yer deniz, mavi gökyüzü, mavi balonlar, mavi boncuk falan filan :)))
ama artık sana OĞLUM diyebilmek kadar güzel bişey yok...bunu herkese seve seve söylüyorum..
Allah herkesin çocuğunu bağışlasın, sağlık versin inşallah...

4 yorum:

  1. gözünüz aydın , sağlıkla kucağınıza alın inşl.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler serra...

    YanıtlaSil
  3. canım ya .şimdi okudum yorumunu ve yazını. çok sevindim senin adına. evdeki tek prenses olacaksın yani:)) tabi ki önemli olan sağlıklı olması..

    YanıtlaSil
  4. elif sağolasın canım benim..yalnız ben şu tezi de çürüttüm..ye ekşiyi çıkar ayşe yi..ye tatlıyı çıkar hakkı yı...
    hamileliğimin başından beri hep ekşi ve tuzlu yedim...bak hakkı çıkacak :)))
    öpüyorum cnm...

    YanıtlaSil