10 Mayıs 2010 Pazartesi

9 mayıs pazar...









Annecim bu pazar o kadar güzel geçti ki bol bol gezdik anneler günü münasebetiyle :) baban, sen ve ben...önce Sultanahmet e gittik Türk-İslam Eserleri müzesini gezdik çok güzel yerlerdi...herkese tavsiye ederim...sen de benim karnımda gezdin :)) müzeye bayıldım çok güzel yapmışlar hakkaten...Selçuklu devrinden Osmanlı devrine harika eserler var günümüze kadar gelen,,hayranlıkla seyrettim hepsini...ordan çıktık Ayasofya ya gittik...çok bereketli bi pazar oldu bizim için...çok güzel fotoğraflar çektim...keyifli ve biraz yorucu bi gündü...Ayasofya ya da çok hayran kaldım nasıl büyük bir yapı öyle...mutlaka görülmesi gereken yerlerden...
babanla yaptığım herşey çok güzel benim için...doğduktan sonra sende bana hak vereceksin eminim :) ben lafı daha fazla uzatmicam biraz da fotoğraflarım konuşsun :))








eski kandillerden....



bakırdan ibrik...işlemeler mükemmel...




şamdan ve kandiller...

hepsi de çok güzeldi....

vazolar, sürahiler hala eski haliyle duruyorlar....






Osmanlı nişaneleri....





............daha çok güzel eserler var....hepsini şimdilik paylaşamadım...


.............Ayasofya daha sonra......Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder