9 Aralık 2010 Perşembe

ağlama krizi ... :(

bebişim daha 48. gününde...biraz önce öyle bir ağlama krizi geldi ki ne yapacağımızı şaşırdık kaldık valla...karnı aç değil...gazını da çıkarmıştık...altı temiz...ama normalmiş galiba...ama bize normal gelmedi orası ayrı....bebeğim ağladıkça ben ağladım...bir babası bir ben elden ele dolaştı bebiş...inanın korktum ağlamasından...ağzını açtıkça açtı bağıra bağıra ağladı...ciğerleri öyle bir açıldı ki...aman böyle açılacaksa yandık valla...dayanamam ben onun ağlamasına...ee tabi ilk bebeğimiz ve herşeyi onda görcez ondan öğrenicez...
neyse çok şükür 6-7 dk lık krizden sonra bebişim kızarmış gözlerle uykuya daldı...Allah korusun bebişlerimizi..hasta olmasın da....
herkese iyi hafta sonları diliyorum...Allah a emanet olun...

3 yorum:

  1. Şimdi daha iyidir inşallah..
    Beril 3 ay boyunca kolik olmuştu ve o ağlama krizlerine her gece düzenli girerdi..
    Nasıl bir histir çok iyi biliirm..
    En iyi çaresi battaniyede sallamaktır..

    YanıtlaSil
  2. canım olur öyle yahu , üzülme, bebişlere geliyo arada kriz,, irem akşam uykuya dalmadan önce öyle fena ağlardı. saç kurutma makinasını açardık onun sesi rahatlatırdı susardı hemen,dene bak çok faydası var, o sesi anne karnında duyduğu seslere benzetirmiş bebek...

    YanıtlaSil
  3. hande, şimdi daha iyi çok şükür...ilk defa başımıza geldi şaştık kaldık babasıyla valla :))

    elifcim, inan korktum yaa...insanın içi parçalanıyo öyle görünce bebeğin hiç ağlamasın istiyosun...Allah korusun onları...

    YanıtlaSil