11 Aralık 2010 Cumartesi

ağlama krizi - bölüm 2

(bu resim alıntıdır)

dün akşam bebeğimizi yine tuttu bir ağlama krizi :(
gazı mı vardı bi yeri mi ağrıyodu bilmem ama o ağladıkça ben kötü oldum yaa
bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine saç kurutma makinasını açtık ve anında ağlamayı kesti...inanamadım desem...nasıl bir etki yaptı acaba saç kurutma makinası???
ayrıca bu makinayı bulana çooook teşekkür ederim :))

herkesede tavsiye ederim aklınızda bulunsun...bebişiniz hasta değilse ve avazı çıktığı kadar ağlıyorsa açın saç kurutma makinasını...en azından bi deneyin derim....

8 yorum:

  1. ah canım benim bizimde ilk aylar başımıza geldi bu. bu kadar şiddetli ağlamaları olmasada defnenin gazından çok sıkıntısı oluyordu bizde çok açmışızdır kurutma makinesini ayrıca sıcaklığıyla karnına masajlar yapmıştım çok. hepsi geçiyor canım sabret.

    YanıtlaSil
  2. inş defne kızın anası...keşke hiç ağlamasalar di mi ??

    YanıtlaSil
  3. bazı bebeklerde etkili oluyor....bebeğinizi rahatlatmak için bir yöntem bulmanıza çok seindim.. Allah ağlatmasın süt komkulu kuzularımızı...

    YanıtlaSil
  4. amiin emine çok sağol....inan etkili oldu bende biraz rahatladım bebişimde....

    YanıtlaSil
  5. merhaba canım,kolit olabilir belki bebeğin..yani anne karnındaki ortamını arıyor olabilir.su sesi,kurutma makinası ya da elektrikli süpürge sesi rahatlatabilir:)kolaylıklar dilerim

    izleyicin oldum canım bana da bekliyorum
    sevgiler

    filizinevi.blogspot
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. evet filiz galiba kolit...ama çok şükür sık sık yaşamıyoruz...zaten kolit bebekler hafta da 2-3 kere ağlama krizine girermiş bizimki de hafta da 2 yapıyo :)) biraz büyüyünce geçer diyolar bi kaç ay daha beklicez sabırla...miniğim ağlamasın da ben razıyım saç kurutma makinasına elektrik süpürgsine :)))
    ziyaretin ayrıca memnun etti teşekkürler...bende geliyorum sana :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. benım oğlumun boyle aglama krızlerı pek olmadı. ama yınede turlu turlu zorlukları oluyor buyume donemlerınde...ve buyudukce buyuyor dertlerı gercekten..en onemlısı saglıklı olsunlar.. gerısı yalan..unutur gıdersınn...allah analı babalı saglıklı buyutmeyı nasıbetsın...

    www.memolininannesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Allah yardımcımız olsun inşallah...dertleri de büyümese keşke...

    YanıtlaSil