13 Kasım 2010 Cumartesi

burdayımmmmmmmmmmm

ama nasıl burdayım artık oğlumla beraberiz :))
( çok şükür Allah ıma) 37-38-39-40 hafta derken bebişime kavuştum ve şimdi tam 23 günlük oldu...nasıl bir duygu bu.....ancak yaşanabilir anlatılması için...artık bir ANNEYİM :) amanın artık annemi daha iyi anlayacağım galiba...hani anneler der ya; 'anne olunca anlarsın' diye...artık herşeyi yavaş yavaş görüp anlicam galiba...
kontrol diye gittiğimizde bebişimi aldık kucağımıza...doktorumuz sağolsun normal doğumla sağlıklı bir şekilde doğum yapmamı sağladı. önce Allah sonra doktorum...daha 3-4 günü var derken geldi bebişim...benim bıldırcınım o.....
neyse ki doğdu ve dünyaya geleli tam 23 gün oldu...Allah daha nice sağlıklı günler göstersin başka da hiç bişey istemem...
artık daha duygusalım her an ağlamaklı oluyorum :) nasıl bir duygu seli...çünkü en kutsal mesleğe kavuşuyor insan...ANNE..!!!!
kıyamıyor insan, bir ağlamasıyla ağlıyor gülmesiyle gülüyor....annemi çok seviyodum artık sevgimi anlatacak kelime bulamıyorum...

işte benim bebişim A.K..........



tarifi imkansız bu duyguyu Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah...Allah bebişimizi bize, bizi ona bağışlasın...
söyleyecek çok şey var ama herhalde şimdi ki halimi bu şiir güzel anlatıyo....



Bir yer var, biliyorum;

Her şeyi söylemek mümkün;

Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;

Anlatamıyorum.........

14 yorum:

  1. ne kadar güzeell...Allah analı babalı büyütsün..Annelik çok güzel değil mi:))sağlıkla büyüsün..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiz...Allah isteyen herkese sağlıklı evlatlar versin...

    YanıtlaSil
  3. Maşallah 40000 kere .allahım hep güzel günler göstresin ona ...
    Sağlıkla büyütün inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. allah analı babalı büyütsün çok sevindim.iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  5. yaşı uzun olsun meleğinin :)))

    YanıtlaSil
  6. özgür, çok teşekkür ederiz...

    defne kızın anası, sağolasın,size de ailecek iyi bayramlar dilerim..

    meleklerim ve hayat, teşekkür ederiz..sana da meleklerinle sağlıklı bir ömür diliyorum...

    YanıtlaSil
  7. Maşallah.. Allah size de ona da sağlık, sıhhat versin.. Ne güzel uymuş o şiir de.. gözünüz aydın elbette.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederiz deli anne...

    YanıtlaSil
  9. canıım Allah mutluluğunuzu ailece saadetinizi iki cihanda sürdürsün.
    bahtı güzel olsun, güzel günler görsün, güzellikler göstersin size, dinine, devletine.
    kokluyorum minnoşu.

    YanıtlaSil
  10. sağol e.t....koklamaya bekleriz en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  11. Turuncu anne cevaplarını beklediğim sorular bloğumda seni bekliyor. emzirmek, gaz çıkartmak alt değiştirmek zincirinden fırsat bulursan bir ara cevaplarsın :)
    öptüm sizi

    YanıtlaSil
  12. amanın e.t. beni mimlemişde haberim yokmuş :)) cnm inşallah cevap yazıcam..bu cevabı bile zor yazdım şeker :))
    en kısa zamanda cevap yazıcam bende öptüm seni..

    YanıtlaSil
  13. maşallah çok şeker ben kaçırmışım gözden bu postunu, oğlunu yeni gördüm ,analı babalı inşl..
    gerçekten anaların hakkı ödenmez..

    YanıtlaSil
  14. çoook teşekkürler serra...

    YanıtlaSil