19 Eylül 2010 Pazar

36.hafta ve alışverişe devam....




oğlum maşallah bir hareketlisin ki sorma gitsin...ama çok güzel bir duygu...artık iyice sabırsızlanıyorum seni görmek için....çok güzel bir bebiş olcaksın sen :) sana neler neler almadık ki bu hafta...kıyafetlerin, yatağın, makam araban :), ana kucağın vs vs.....

işte oğluşumun park yatağı...oldukça konforlu görünüyo...benim bile yatasım geldi desem yalan olmaz :))



babası itinayla yatağını kurdu bende oyuncaklarını astım...çok şekerler hepsi de...




veee işte oğlumun makam aracı :))

yine her zamanki gibi modelim palyaçom oldu :)




işte ana kucağı...ona da oğlumun çoraplı geyiğini oturttum :))doğunca inşallah kendisi yerini alacak...







işte böyle arkadaşlar...bu hafta ki cicilerimiz bunlar...artık sadece oğluşu bekliyoruz...odası da hazır olmak üzere...ona yer açıyoruz...nasıl nerde yer açabiliriz nasıl özgürce dolaşabilir :)) onu düşünüyoruz...yeni eşyalar yeni gelişmeler olunca yazarım...oğluş kıpır kıpır...seni seviyorum oğlummmmmmm benimmmmmmmmm.....




3 yorum:

  1. güle güle güzel günlerden kullanın inşallah hepside çok güzel
    secgiler

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok çok güzel, güle güle kullansın minik prens...

    YanıtlaSil
  3. utku nun annesi çok teşekkür ederiz..siz de iyi günlerde sağlıkla bir ömür geçirin...

    elifcim sana da çok teşekkür ederiz...prensesi öp benim için...

    YanıtlaSil