24 Nisan 2010 Cumartesi

Ekşiiii....


bebeğim sen içimde oldun olalı hep ekşi ve tuzlu yiyorum...senden önce de ekşiyi severdim ama senden sonra acayip yiyorum... acaba cinsiyetin kız mı erkek mi bende bilemiyorum...çeşitli rivayetler var bununla ilgili...'ye ekşiyi çıkar ayşe yi ye tatlıyı çıkar hakkı yı' gibi :))
ama ister kız ol, ister erkek sen hep en değerlimiz olacaksın...bunu unutma..10 gün sonra öğrenicez cinsiyetini doktor teyzen öyle dedi :) sağlıklı ve hayırlı ol inşallah...sana hep dua ediyorum..eminim sen de beni hep duyuyosundur...işte böyle bebeğim...ekşinin bende neye denk geldiğini öğrenmeye az kaldı :) sabırsızlıkla bekliyoruz....

6 yorum:

  1. kız geliyo kız:)
    ben gece kalkıp turşu yedim, o derece yani..sağlıklı olsun da,melek o annesi:)

    YanıtlaSil
  2. ayy öyle mi dersin...bilmiyorum ki erkek de olabilir diyolar...ama hamile psikolojisi çok farklı yaa...şimdi anladım..inan hiç cinsiyeti önemli değil..sağlıklı olsun başka bişey istemem..senin kızın da çok şirin Allah bağışlasın...

    YanıtlaSil
  3. Bence de kız..
    Sağlıkla gelsin herşeyden önce tabi..
    Ama ben Beril'e hamileyken bir koca kase erik yerdim herkes şaşırırdı..Annem bile demişti senin hayatında bu kadar erik yediğini görmedim ben diye..:))

    YanıtlaSil
  4. bende şimdi hep limon yiyorum..varsa yoksa limon olsa :)) sağlıklı olsun inş...beril de annesiyle heeeeep mutlu olsun inş...

    YanıtlaSil
  5. banada kız gibi geliyor :)
    Allah sağlıklı olmasını nasip etsin inşallah.
    ama yinede nasılda merak ediyor insan di mi ?
    :)

    YanıtlaSil
  6. evet hem de nasıl merak ediyoruz..bakalım çok yakında açıklarım :))

    YanıtlaSil