18 Nisan 2010 Pazar

bu pazar

bebeğim bu pazar öyle güzel bir kahvaltı yaptım ki anlatamam...ben uyurken baban taze ekmek almaya gitmiş...döndüğünde hemen mutfağa geçmiş, sesler geliyodu..bende kalktım baktım senin babiş bize kahvaltı hazırlıyo...ama ne kahvaltı bir ben bilirim bir de sen :) neler neler yedik di mi annem...önce ben yedim benden sana ulaştı :)) babandan Allah razı olsun...ne kadar şükretsem az...her zaman benim mutluluğum için uğraşıyo tabi artık bi de senin için :) her zaman bizi düşünür...eminim bunu sende hissediyosundur..bu yazımı babana ayırmak istedim..onu çok seviyorum hemde çoooooookk...en çok da senin ona 'BABA' diyeceğin günlerin özlemini duyuyorum....her zaman yardım etmiştir bana sadece şimdi değil...sonuçta ikimizde çalışıyoruz yoruluyoruz...bunun bilincinde olan bir eşim var neyse ki...seviyorum onu...ve bunu söylemekten hiç bıkmam....seni de çok seviyoruz bebişim benim...
Allah ım inşallah seni bize sağ salim kavuşturur....

7 yorum:

  1. ooo maşallah müstakbel babaya.
    sizede afiyet olsun efendim ;)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Turuncu ,
    Blogunuz ve bebeşiniz hayırlı olsun..
    İnşallah ileride onun güzel resimlerini ekleyeceğiniz ve ona güzel bir hatıra kalan bir blog olur...

    YanıtlaSil
  3. e.t.,, çooooookk teşekkür ederim...inşallah beraberde yaparız....

    hande,,sana da çook teşekkür ederim..umuyorum güzel bir hatıra olur...zaten bloğumu yazarken hep onunla konuşuyorum :)
    saygılar efendim...

    YanıtlaSil
  4. amiin Allah razı olsun.....

    YanıtlaSil
  5. Allah onu başımdan eksik etmesin.....

    YanıtlaSil